Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Opening Facultair Academisch Jaar Economie

06 september 2006

Met presentaties van Peter Verhoef, José Luis Moraga González en Steven Brakman, de officiële ondertekening van de 'studentencharter' en een aansluitende borrel geeft de Faculteit der Economische Wetenschappen het nieuwe collegejaar een positieve start.

De opening vindt plaats op 6 september en is toegankelijk voor alle medewerkers en studenten van de faculteit. Het programma wordt in het Engels verzorgd.

Charter
Een belangrijk onderdeel van de opening is de ondertekening van de zogeheten studentencharter door decaan Tom Wansbeek en de voorzitter van de studentengeleding in de Faculteitsraad. Met het doel om de kwaliteit van de faculteit te verbeteren, worden in de studentencharter de verantwoordelijkheden van de studenten en de stafleden uiteengezet.

Presentaties
Twee stafleden, Peter Verhoef van de vakgroep Marketing en José Luis Moraga-González van Algemene Economie zullen zichzelf en hun vakgebied kort introduceren, waarna Steven Brakman een lezing geeft over mondialisering.

Tijd: 16.00-18.00 uur
Plaats: Blauwe Zaal, Duisenberg Gebouw