Over ons Faculteit der Letteren Onze faculteit Actueel

CvB stelt strategisch plan Letteren vast ‘Building the State of the Arts’

10 november 2021

Op 25 oktober heeft het College van Bestuur van de Rijksuniversiteit Groningen het nieuwe strategisch plan van de Faculteit der Letteren vastgesteld. Dit plan geeft onze ambities voor de komende vijf jaar weer. Belangrijke speerpunten in het strategisch plan zijn de versterking van ons onderzoeksprofiel, het doorvoeren van onderwijsinnovaties door middel van Active Learning, het opzetten van een societal impact-strategie, het verlagen van de werkdruk, verdere ontwikkeling van leiderschap en het realiseren van State of the Arts-huisvesting.

Bij de implementatie van het strategisch plan zetten we in op het continueren van positieve ontwikkelingen en prestaties en bouwen we verder op het sterke fundament dat in het verleden is gelegd. Positief is dat er nu een financieel stabiele faculteit staat waardoor er de komende jaren ruimte is om te investeren in onze strategische doelen.

Download de strategie.
Laatst gewijzigd:10 november 2021 17:09