Over ons Faculteit Gedrags- en Maatschappijwetenschappen PedOn

Nationaal Kinderombudsvrouw Margrite Kalverboer bijzonder hoogleraar Kind, (Ortho)pedagogiek en Kinder- en Vreemdelingenrechten

13 september 2016
Margrite Kalverboer

Nationaal Kinderombudsvrouw Margrite Kalverboer is deze zomer herbenoemd als bijzonder hoogleraar aan de faculteit Gedrags- en Maatschappijwetenschappen van de Rijksuniversiteit Groningen. Haar leerstoel Kind, (Ortho)pedagogiek en Kinder- en Vreemdelingenrechten is ingesteld door Stichting Groninger Universiteitsfonds.

Kalverboer was tot haar beediging als nationaal Kinderombudsvrouw in april 2016 ook al bijzonder hoogleraar Kind, (Ortho)pedagogiek en Kinder- en Vreemdelingenrechten bij de Faculteit Gedrags- en Maatschappijwetenschappen van de Rijksuniversiteit Groningen. Deze leerstoel was ingesteld door Stichting Nidos.

Laatst gewijzigd:16 augustus 2021 14:41