Over ons Faculteit Ruimtelijke Wetenschappen

Eredoctoraat Umeå Universiteit voor hoogleraar demografie Clara Mulder

09 mei 2019
Prof.dr. Clara Mulder

Uit waardering voor haar langdurige samenwerking met onderzoekers van de afdeling Geografie en het Centrum voor Demografisch en Aging Onderzoek van de Universiteit van Umeå in Zweden, ontvangt hoogleraar Demografie, Clara Mulder, een eredoctoraat. Clara's expertise in onderwerpen die te maken hebben met migratie en familierelaties, evenals haar uitgebreide onderzoeksnetwerk, is belangrijk voor de onderzoekers aan de Universiteit van Umeå die onderzoek doen in culturele geografie en bevolkingsstudies. Universiteit van Umeå: "Door je inzet heb je geholpen om niet alleen een productieve onderzoeksrelatie tussen onze twee universiteiten tot stand te brengen, en zelfs in een bredere internationale arena."

Clara Mulder ontvangt de titel van Doctor Honoris Causa tijdens de jaarlijkse feestelijke ceremonie aan de universiteit van Umeå op 19 oktober 2019, waar ze een gastcollege zal geven.

Laatst gewijzigd:26 februari 2020 09:40