Over ons Faculteit Ruimtelijke Wetenschappen

Hoogleraar Regionale Arbeidsmarktanalyse Jouke van Dijk voorzitter SER Noord-Nederland

14 juni 2018

Jouke van Dijk, hoogleraar Regionale Arbeidsanalyse bij de Faculteit Ruimtelijke Wetenschappen in Groningen, is de nieuwe voorzitter van de Sociaal Economische Raad (SER) Noord-Nederland. De adviesvragen in 2018 gaan over concrete acties om een aantal problemen op de arbeidsmarkt het hoofd te bieden, flexibilisering van het onderwijs en sociaal ondernemerschap.

Van Dijk is naast hoogleraar ook voorzitter van de basiseenheid Economische Geografie bij Ruimtelijke Wetenschappen en directeur en portefeuillehouder sociale en ruimtelijke economie van de Waddenacademie. Tot en met 2015 was hij onafhankelijk lid-deskundige voor SER Noord-Nederland op het terrein van Arbeidsmarkt en Scholing.

Laatst gewijzigd:23 januari 2024 10:06