Over ons Faculteit Ruimtelijke Wetenschappen

Faculteit Ruimtelijke Wetenschappen goed vertegenwoordigd op inspiratiefestival Let’s Gro

04 november 2014
Let's Gro

Op 21 en 22 november 2014 wordt Let’s Gro georganiseerd in de binnenstad van Groningen. Let's Gro is een tweedaags inspiratiefestival: een open podium voor ideeën en toekomstplannen die energie opleveren. Op Let’s Gro doe je twee dagen lang inspiratie op over de stad en regio van morgen. Het programma is gevarieerd met allerlei workshops, discussies en lezingen.

De Faculteit Ruimtelijke Wetenschappen is ook dit jaar weer goed vertegenwoordigd op het festival. Zo zijn er lezingen van prof.dr. Jouke van Dijk (Smart about cities), dr. Justin Beaumont en Mustafa Hasanov (Creative City Strategy), dr.ir. Kitty Gugerell (Lost Ships on Groningen’s Horizon), dr. Bettina van Hoven (Het huis van morgen), Richard Rijnks (Lokale variaties in leefbaarheid) en zie je dr.ir. Wendy Tan in de Grote Bonte Binnenstad Show.

Maar er is natuurlijk veel meer te zien en te doen! Kijk voor het volledige programma op www.letsgro.nl. Toegang is gratis.

Laatst gewijzigd:23 februari 2015 15:32