Skip to ContentSkip to Navigation
About us Latest news News News articles

The CX Audit Tool

20 June 2018

Origineel en doeltreffend zijn in uw CX-strategie is tegenwoordig van groot belang. Klanten worden steeds veeleisender en zijn continu op zoek naar een goede beleving. Digitalisering neemt toe en concurrenten uit het speelveld blijven innoveren. Voor grote spelers in competitieve markten is onderscheidend vermogen noodzakelijk. Efficiëntie en flexibiliteit spelen daarbij nog altijd een sleutelrol.

The CX Audit Tool

Benieuwd hoe het met uw CX-strategie gesteld is? Katherine Lemon, Jon Dome en University of Groningen Business School directeur Peter Verhoef stelden de 10 CX essentials op: een CX Audit Tool, gepubliceerd in Marketing Journal, die identificeert hoe u uw CX-strategie kunt verbeteren. Lees in The Marketing Journal meer over de CX Audit Tool.

The CX Audit Tool

Executive course Customer Experience Management

De nieuwe executive course 'Customer Experience Management' van de University of Groningen Business School, Altuïtion en het Customer Insights Center biedt u creatieve inzichten mét een academische twist. Door de unieke combinatie van theorie en praktijk ontwikkelt u in korte tijd een scherpe visie op strategieën in klantbeleving en krijgt u handvatten aangereikt om ook uw organisatie te transformeren in een 9+ organisatie.

Last modified:28 February 2020 11.03 a.m.

More news

  • 10 June 2024

    Swarming around a skyscraper

    Every two weeks, UG Makers puts the spotlight on a researcher who has created something tangible, ranging from homemade measuring equipment for academic research to small or larger products that can change our daily lives. That is how UG...

  • 24 May 2024

    Lustrum 410 in pictures

    Lustrum 410 in pictures: A photo report of the lustrum 2024

  • 21 May 2024

    Results of 2024 University elections

    The votes have been counted and the results of the University elections are in!