Onderwijs Honours College Bachelor Honoursprogramma

Honours College activities voor de Bachelor Open Dag van de universiteit

Wanneer:vr 02-02-2024
Waar:het Academiegebouw

Op 2 februari 2024 heeft het Honours College twee activiteiten voor de Bachelor Open Dag van de Rijksuniversiteit Groningen. De Bachelor Open Dag is bedoeld voor toekomstige en eerstejaars studenten die graag meer informatie willen over het Bachelor Honoursprogramma.

Informatiemarkt (11:00 - 16:00 uur)

Locatie: Wij zijn ook te vinden op de informatiemarkt in Hal Economics (A25) in het Academiegebouw op de eerste verdieping naast de Aula met de facultaire informatiemarkt BSS (Faculteit gedrags - & Maatschappijwetenschappen).

Open Huis bij het Honours College

Kom voor het 'Open Huis' langs bij het Honours College (locatie in Zaal A11) van het Academiegebouw. Hier kun je een rondleiding krijgen of met huidige bachelor honours studenten praten over hun ervaringen met het programma! Het Open Huis is van 9.00 tot 17.00 uur.

Meer informatie over de Bachelor Open Dag is hier beschikbaar. Op onze website vind je meer informatie over de inhoud van het Bachelor Honoursprogramma. Lees ook over de ervaringen van studenten die het programma hebben afgerond. U kunt e-mail naar een honoursstudent over het Bachelor Honoursprogramma.

Kaart en Toegankelijkheid van het Honours College.

360 graden foto in het Honours College.