Over ons Campus Fryslân

Zomereditie Verbindt

31 juli 2019

Deze week kunt u de nieuwe Verbindt weer op de mat verwachten. Deze editie zit weer boordevol interviews, onder andere met decaan prof. dr. Andrej Zwitter: "Campus Fryslân moet onderdeel van de mienskip zijn" en Rudolf Simons, coördinator DataFryslân: "Data is geen heilige graal, het moet de samenleving beter maken".

Heeft u de Verbindt (nog) niet ontvangen of leest u liever online? U vindt de Verbindt hier.

Laatst gewijzigd:31 juli 2019 11:51