Skip to ContentSkip to Navigation

University of Groningen Business School

Lifelong learning
Business School Executive programma's Customer Experience Management

Customer Experience Business Case in 1 dag

De Customer Experience Business Case in 1 dag bestaat, uiteraard, uit 1 volledige dag. Hieronder vindt u een overzicht met korte beschrijvingen van de programmaonderdelen.

Ochtend

Customer Experience: wat is het nut en hoe is het ontstaan? We verdiepen ons in 9+ organisaties* – waar klantbeleving zó excellent is dat klanten emotioneel geraakt worden en spontane aanbevelingen gaan doen – en u leert hoe uw organisatie zelf kan excelleren in emotionele klantbeleving. Dit wordt gevolgd door het aanreiken van enkele belangrijke building blocks waarmee u het verschil kunt maken bij uw klanten.

Middag

In de middag leert u de building blocks van Customer Experience Management toe te passen in de praktijk d.m.v. een door u ingebrachte case. Waarmee bereikt uw organisatie nou écht succesvolle klantbelevingen?

* 9+ is een geregistreerd merk van Altuïtion

Meer informatie

Neem gerust contact op met onze Customer Contact. Ook voor de incompany mogelijkheden!

Annelène Hofstetter

Annelène Hofstetter

T: 050 363 39 43
E: a.i.hofstetter rug.nl

Laatst gewijzigd:01 april 2020 13:10