Skip to ContentSkip to Navigation

University of Groningen Business School

Lifelong learning
Business School Executive programma's Customer Experience Management

Kwaliteit en accreditaties

Het executive programma Customer Experience Management biedt academische kwaliteit mét een resultaatgerichte mindset.


AACSB- en EQUIS-accreditaties

De Faculteit Economie en Bedrijfskunde (FEB) is in het bezit van zowel AACSB- als EQUIS-accreditaties. Hiermee behoort de FEB tot de top 1 procent van beste business school wereldwijd.

Unieke samenwerking

Door de samenwerking van de University of Groningen Business School, Altuïtion en het Customer Insights Center van de RUG, krijgt u handvatten aangereikt om strategische beslissingen te nemen en deze te onderbouwen met zowel wetenschappelijke inzichten als bewezen effectieve praktijkoplossingen.

altuition

Over Altuïtion

Altuïtion helpt organisaties hun merk, propositie en/of serviceproces opnieuw vorm te geven met (bewuste én onbewuste) klantbeleving als vertrekpunt. Dat doen ze door samen met de medewerkers op zoek te gaan naar specifieke verbeterpunten die werkelijke emotionele impact hebben op de klant. Om die verbeterpunten vervolgens standaard in te bouwen in de klantbedieningsprocessen. Altuïtion noemt dit ‘engagement engineering’: sleutelen aan loyaliteit en betrokkenheid vanuit diep begrip en gevoel van de (klant)beleving. Met als resultaat commerciële doorbraken die hand in hand gaan met doorbraken in motivatie en betrokken medewerkers. Engagement resultaten worden gemeten middels aanvullende belevingsmetingen en kunnen prima 'meelopen' in NPS metingen. Lees meer


Meer informatie

Neem gerust contact op met onze Customer Contact. Ook voor de incompany mogelijkheden!

Annelène Hofstetter

Annelène Hofstetter

T: 050 363 39 43
E: a.i.hofstetter rug.nl

Laatst gewijzigd:27 maart 2020 17:50