Skip to ContentSkip to Navigation
University of Groningen Business School
Connecting for impact
Business School Executive programma's Customer Experience Management

Kwaliteit en accreditaties

Het executive programma Customer Experience Management biedt academische kwaliteit mét een resultaatgerichte mindset.


AACSB- en EQUIS-accreditaties

De Faculteit Economie en Bedrijfskunde (FEB) is in het bezit van zowel AACSB- als EQUIS-accreditaties. Hiermee behoort de FEB tot de top 1 procent van beste business school wereldwijd.

Unieke samenwerking

Door de samenwerking van de University of Groningen Business School, Altuïtion en het Customer Insights Center van de RUG, krijgt u handvatten aangereikt om strategische beslissingen te nemen en deze te onderbouwen met zowel wetenschappelijke inzichten als bewezen effectieve praktijkoplossingen.

altuition

Over Altuïtion

Altuïtion helpt organisaties hun merk, propositie en/of serviceproces opnieuw vorm te geven met (bewuste én onbewuste) klantbeleving als vertrekpunt. Dat doen ze door samen met de medewerkers op zoek te gaan naar specifieke verbeterpunten die werkelijke emotionele impact hebben op de klant. Om die verbeterpunten vervolgens standaard in te bouwen in de klantbedieningsprocessen. Altuïtion noemt dit ‘engagement engineering’: sleutelen aan loyaliteit en betrokkenheid vanuit diep begrip en gevoel van de (klant)beleving. Met als resultaat commerciële doorbraken die hand in hand gaan met doorbraken in motivatie en betrokken medewerkers. Engagement resultaten worden gemeten middels aanvullende belevingsmetingen en kunnen prima 'meelopen' in NPS metingen. Lees meer


Meer informatie

Neem gerust contact op met onze opleidingsadviseur, we gaan graag in gesprek om een op maat gemaakt voorstel te doen, passend bij uw organisatie.

Nikolaj Bijleveld

Dr. Nikolaj Bijleveld
T: (+31) 050 36 33 117
E: n.h.bijleveld@rug.nl

Laatst gewijzigd:30 januari 2024 19:00