Skip to ContentSkip to Navigation

University of Groningen Business School

Lifelong learning
Business School Executive programma's Customer Experience Management

Customer Experience Management

Transformeer naar een 9+ organisatie in klantbeleving
CXM

Klanten worden steeds veeleisender en zijn continu op zoek naar beleving. Daarbij komt dat digitalisering een grote vlucht neemt en concurrenten steeds sneller innoveren. Vooral in competitieve markten is onderscheidend vermogen noodzakelijk. Ondertussen neemt de druk toe op organisaties om efficiënt, lean en agile te werken.

Hoe kan de klant in zo’n complex krachtenveld optimaal worden geraakt, waarna ze uw organisatie spontaan een 9+ aanbeveling geven?

In samenwerking met Altuïtion heeft de Business School een toonaangevend CX-programma ontwikkeld waarin de nieuwste wetenschappelijke inzichten worden gecombineerd met topklasse praktijkinzichten… die door eerdere deelnemers eveneens met een 9+ zijn gewaardeerd.

Om goed aan te sluiten bij de agenda’s en de opleidingsbudgetten van onze deelnemers kennen onze customer experience en journey opleidingen meerdere keuzevormen, meerdere locaties en meerdere startdata:

Customer Experience Business Case in 1 dag

  • Start: maart 2021
  • Duur: 1 dag
  • Locatie: Noord-Nederland en/of MidWest-Nederland
  • € 1.200 (10% korting voor leden van het Customer Insights Center van de Rijksuniversiteit Groningen en voor partners van Altuïtion).

Executive Programma Customer Experience Management

  • Start: oktober 2020 en april 2021
  • Duur: 3 avonden, 2 dagen
  • Locatie: Noord-Nederland en/of MidWest-Nederland (avonden) en Nooitgedacht (2 aansluitende dagen).
  • € 4.990 (10% korting voor leden van het Customer Insights Center van de Rijksuniversiteit Groningen en voor partners van Altuïtion).

Meer informatie

Neem gerust contact op met onze Customer Contact. Ook voor de incompany mogelijkheden!

Annelène Hofstetter

Annelène Hofstetter

T: 050 363 39 43
E: a.i.hofstetter rug.nl

Laatst gewijzigd:07 april 2020 11:41