Skip to ContentSkip to Navigation

University of Groningen Business School

Lifelong learning
Executive programma's Customer Experience Management

Customer Experience Management

Transformeer naar een 9+ organisatie in klantbeleving
CXM

Streeft u naar een verbetering in klantbeleving binnen uw organisatie? Op zoek naar zichtbare resultaten en verbeteringen in klantengedrag, zoals aankoop en retentie, en tevredenheid van uw klanten?

‘Organisaties die de volgende stap (willen) maken, focussen niet meer alleen op de beleving van klanten, maar ook op die van medewerkers en management, en liefst in samenhang‘ – Berry Veldhoen, Altuïtion (expertisepartner)

Daarbij komt dat digitalisering een grote vlucht neemt en concurrenten steeds sneller innoveren. Vooral in competitieve markten is onderscheidend vermogen noodzakelijk om te blijven overleven als organisatie. Ondertussen neemt de druk toe op organisaties om efficiënt, lean en agile te werken.

Daarom heeft de Business School van de Rijksuniversiteit Groningen in samenwerking met Altuïtion een toonaangevend CX programma ontwikkeld waarin de nieuwste wetenschappelijke inzichten worden gecombineerd met topklasse praktijkinzichten… die door eerdere deelnemers eveneens met een 9+ zijn gewaardeerd. Ga voor een volledige Customer, Employee & Management experience... en transformeer met CX.next uw organisatie tot een 9+ business!

Tijdens het volgen van het Customer Experience Management executive programma aan de University of Groningen Business School….

  • Krijgt u inzicht in de belangrijkste trends en inzichten op het gebied van Customer Experience
  • Leert u de building blocks van Customer Experience Management beter begrijpen – waarmee bereikt een organisatie nou écht succesvolle klantbelevingen? – en gaat u deze toepassen in de eigen praktijk
  • Weet u het belang van een goed CX beleid en goede klantervaringen en heeft u de handvatten om customer experience in uw eigen organisatie te implementeren, en hierbij ook het management en collega’s te overtuigen
  • Ontwikkelt u een passende Customer Experience strategie voor uw eigen organisatie. Met methodes als Service Design Thinking en het Business Model Canvas leert u hoe creativiteit en innovatie kunnen worden toegepast in nieuwe klantinteracties
  • Leert u het belang van CX big data analytics en metrics, en weet u hoe de resultaten van customer experience gemeten en bijgestuurd kunnen worden

Met behulp van Customer Experience modellen als Design Thinking en Customer Journey Mapping gaan we samen op reis door de wereld van de klant; onze docenten maken daarbij direct een grondige vertaalslag naar uw praktijksituatie. Op deze manier kunt u een transformatie naar een 9+ organisatie in gang zetten; oftewel een onderneming die volledig gebouwd is op het fundament van klantbeleving.

Om goed aan te sluiten bij de agenda’s en opleidingsbudgetten van onze deelnemers kennen onze CX  opleidingen meerdere keuzevormen, meerdere locaties en meerdere startdata:

Customer Experience Business Case in 1 dag

  • Start: maart 2021
  • Duur: 1 dag
  • Locatie: Noord-Nederland en/of MidWest-Nederland
  • € 1.200 (10% korting voor leden van het Customer Insights Center van de Rijksuniversiteit Groningen en voor partners van Altuïtion).

Executive Programma Customer Experience Management

  • Start: 21 januari 2021
  • Duur: 3 avonden, 2 dagen
  • Locatie: Noord-Nederland en/of MidWest-Nederland (avonden) en Nooitgedacht (2 aansluitende dagen).
  • € 4.990 (10% korting voor leden van het Customer Insights Center van de Rijksuniversiteit Groningen en voor partners van Altuïtion).


Jelle

“Uw beste Customer Experience ooit?”

‘Denk eens terug aan uw beste ervaring als klant… Misschien heeft u contact gezocht met een medewerker, waarna u overweldigend positief bent verrast. Hoe orkestreert u dit effect met uw organisatie? Daarom deze executive course!’

Dr. Jelle T. Bouma
Directeur University of Groningen Business School
Rijksuniversiteit Groningen


Meer informatie

Neem gerust contact op met onze opleidingsadviseur. Ook voor de incompany mogelijkheden!

Marit Luiting-Drijfhout

Marit Luiting-Drijfhout
Opleidingsadviseur

T: +31 50 36 32 919
M: +31 6 51 78 72 93
E: m.drijfhout rug.nl

Laatst gewijzigd:23 oktober 2020 14:59