Over ons Beleid en strategie Diversiteit en Inclusie

Developing Across Differences Summer School

Vanaf:zo 07-07-2024
Tot en met:za 13-07-2024
Waar:Academiegebouw (Broerstraat 5) en/of Harmoniegebouw (Oude Kijk in Het Jatstraat 26). Exacte locaties worden later aangekondigd.

Wil jij je vaardigheden ontwikkelen op het gebied van interculturele communicatie, mondiaal leren, antidiscriminatie, diversiteit & inclusie, en/of mondiale competentie? Schrijf je in voor één of meerdere workshops!

9 mensen staan bij een bord met de tekst "Developing Across Differences"

Van 7-13 juli 2024 worden verschillende workshops aangeboden als onderdeel van de Developing Across Differences Summer School. Workshops omvatten:

De workshops zijn bedoeld voor professionals die hun professionele vaardigheden verder willen ontwikkelen. De workshops zijn vooral relevant voor wetenschappers, beleidsadviseurs, staf en docenten in internationaal onderwijs, studentenadviseurs, en D&I Officers.

De reguliere inschrijving sluit op 3 mei 2024. Late inschrijving sluit op 1 juli 2024.

Alle workshops zijn in het Engels.

Dit evenement wordt georganiseerd door de Rijksuniversiteit Groningen en het Institute for Developing Across Differences.

Decoratief raster met een samenvatting van de 14 workshops