Over ons Beleid en strategie Diversiteit en Inclusie Diversiteit en Inclusie voor jou

Richtlijnen voor het indienen van aanvragen voor de ECHO-prijs 2024

Aanvragen voor de ECHO Award 2024 moeten uiterlijk 26 mei 2024 om middernacht binnen het RUG D&I Office zijn.

Studenten kunnen zelf een award aanvragen of iemand kan een student nomineren.

Om je aan te melden of te nomineren, moet je de volgende documenten voor 26 mei middernacht indienen bij het Diversity & Inclusion Office (diversity@rug.n):

• Een ingevuld aanvraagformulier - Als een student zelf een aanvraag indient, moet de student dit zelf invullen. Als iemand een student nomineert , moet die persoon dit samen met de student invullen.

• Een persoonlijke motivatiebrief van de genomineerde kandidaat (zie specifieke instructies)

• Een CV van de student

Het D&I Office aan de RUG selecteert, samen met een selectiecommissie, de UG-studenten die worden genomineerd voor ECHO, dat beslist wie de uiteindelijke winnaars door heel Nederland zijn.

Als je vragen hebt, kun je contact opnemen met het Diversity & Inclusion Office (diversity rug.nl).

Laatst gewijzigd:14 maart 2024 13:37