drs. R.G. (Randolf) Kobus

Het Customer Insights Center (CIC) is onderdeel van de vakgroep Marketing aan de Rijksuniversiteit Groningen. Binnen het CIC werken we aan het versterken van de verbinding tussen wetenschap en praktijk door samen met bedrijven en organisaties te onderzoeken hoe klantgerichtheid, data en marketingstrategieën kunnen bijdragen aan duurzame groei.
In mijn rol binnen het CIC ben ik primair verantwoordelijk voor het contact met het bedrijfsleven en voor het slaan van de brug tussen praktijk en wetenschap. Ik werk samen met onze partners aan het vertalen van academische inzichten naar concrete toepassingen die organisaties helpen hun klanten beter te begrijpen en te bedienen.
Daarnaast zijn we voortdurend op zoek naar nieuwe leden uit zowel de profit- als non-profitsector die willen bijdragen aan onze onderzoeksprojecten en kennisdeling.
Mijn kracht ligt in verbinding – het samenbrengen van mensen, ideeën en organisaties om gezamenlijk nieuwe inzichten te creëren en de impact van klantgericht denken te versterken.