<div class="rug-mask js--requires-cookie-consent-trigger"><div class="rug-warning--overlay rug-hidden rug-theme--content"><span class="rug-icon rug-icon--close rug-absolute rug-absolute--top-right rug-mt-xs rug-mr-xs rug-cursor--pointer js--requires-cookie-consent-close"/><div class="rug-notification--info rug-p js-id--alert"><span class="rug-icon rug-icon--warn rug-icon--xl rug-mr-s" aria-hidden="true"/><p>We need your permission for setting certain cookies to be able to show this content.</p><p>You can <button class="rug-inline-button js--cookie-consent-popup">change your cookie settings</button>.</p></div></div></div>
{
"requiresCookieConsentCheck": "true",
"checkedCookieConsent": "no",
"hasCookieConsent": "no"
}
Stukker, N., Arner, T., Evers-Vermeul,
J., Heller, V., Hof, M. J. & Vis, M., 2024,
Multidisciplinary Views on Discourse Genre: A Research
Agenda. Stukker, N., Bateman, J. A., McNamara, D. &
Spooren, W. (uitgave). Routledge, blz. 168-19831
blz.
de Glopper, C. M. & Hof, M., 2012,
Gesprekken in het onderwijs. Bijdragen over onderzoek naar
interactie en leren voor Jan Berenst.. de Glopper, K., Gosen,
M. & van Kruiningen, J. (uitgave). Eburon, blz. 241-262