Onderzoek Arctic Centre Outreach IMAKA Activiteiten overzicht

2 oktober 2013: Poolpubquiz

Café de Koffer, Nieuwe Blekerstraat 1

Wij dagen u uit om onder het genot van een drankje en een snack een gezellig avondje te quizzen! De quiz zal alle aspecten van het hoge noorden en het verre zuiden raken - maar zonder een ellenlange lijst met alleen vragen (maar weest gerust: interactief is iets ander dan actief!).

Wij hopen u woensdagavond 2 oktober te kunnen verwelkomen in Café de Koffer tussen 19.00 en 19.30. Hopelijk gaat u dan later die avond naar huis met een leuke prijs!

U kunt zich als team opgeven van maximaal 4 personen, of u individueel aanmelden. Iedereen is welkom: studenten, staf, lezingenbezoekers, en jij!

Opgave imaka.info@gmail.com of geef u op tijdens de IMAKA-lezing
Datum 2 oktober (inloop 19.00, aanvang 19.30)
Locatie Café de Koffer, Nieuwe Blekerstraat 1 (vlak bij het Arctisch Centrum)
Entree €2 pp (incl. een weinig Arctische snack)