Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Zomeropeningstijden

14 juni 2023

Dit jaar zijn de zomeropeningstijden vastgesteld voor de periode van zaterdag 8 juli t/m zondag 27 augustus. Tijdens deze periode is de UB Binnenstad alleen doordeweeks open, van 9.00 - 17.00 uur.

Daarnaast zullen de derde en vierde verdieping gesloten zijn in deze weken. N.B.: de afdeling Bijzondere Collecties (9.00 - 13.00 uur) en het DNPP (9.00 - 17.00 uur) zijn wel bereikbaar op respectievelijk de derde en vierde verdieping.

Voor de UB Zernike gelden andere zomeropeningstijden.

Laatst gewijzigd:10 januari 2024 10:43