Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Topeconomen van de RUG bespreken gevolgen van coronacrisis

'Podcast' op Youtube
27 maart 2020

Een panel van zes economen en marketeers van de Faculteit Economie en Bedrijfskunde van de Rijksuniversiteit Groningen bespreekt in een actuele 'podcast' op YouTube de gevolgen van het coronavirus voor de Nederlandse en Europese economie, de internationale handel en het consumentengedrag.

Moderator is prof. dr. Laurens Sloot (hoogleraar entrepreneurship in retailing), en de deelnemers zijn: prof. dr. Steven Brakman (hoogleraar internationale economie), prof. dr. Harry Garretsen (hoogleraar international economics and business), dr. Marijke Leliveld (universitair docent marketing), prof. dr. Bart Los (hoogleraar global economics), en prof. dr. Elmer Sterken (hoogleraar monetaire economie en voormalig Rector Magnificus van de RUG).

De podcast is donderdag 26 maart opgenomen vanaf hun thuiswerkplekken.

Online podcast
Laatst gewijzigd:27 maart 2020 11:25