Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Erasmus+ Staff Week

12 april 2018

Afgelopen maandag 9 april heeft de RUG een delegatie van bijna 50 internationale medewerkers van universiteiten uit 20 verschillende landen verwelkomd tijdens de kick-off van de Erasmus+ Staff Week. Het evenement is een unieke kans voor medewerkers om ervaringen uit te wisselen en verschillende institutionele beleidsstrategieën te bespreken in een internationale context.

-

Dit jaar is er gekozen voor de thema’s duurzaamheid en internationalisering. Gedurende een hele week, die van 9 tot 13 april duurt, wonen de deelnemers sessies bij van onder andere HR, the Green Office en Language and Culture Policy. Het programma besteedt ook aandacht aan onze succesvolle samenwerking met lokale en internationale stakeholders, zoals the New Energy Coalition en International Welcome Centre North.

Het evenement is georganiseerd door de afdeling International Strategy and Relations, met als doel de samenwerking met onze partneruniversiteiten te versterken en het netwerken en het opzetten van nieuwe partnerships te stimuleren. Tijdens de Staff Week zijn zowel deelnemers aanwezig van universiteiten binnen de EU, als deelnemers uit Oekraïne, Georgië, Serbië en India.

Erasmus+ Staff Week website

Laatst gewijzigd:21 april 2020 14:27