The CX Audit Tool
Origineel en doeltreffend zijn in uw CX-strategie is tegenwoordig van groot belang. Klanten worden steeds veeleisender en zijn continu op zoek naar een goede beleving. Digitalisering neemt toe en concurrenten uit het speelveld blijven innoveren. Voor grote spelers in competitieve markten is onderscheidend vermogen noodzakelijk. Efficiëntie en flexibiliteit spelen daarbij nog altijd een sleutelrol.
The CX Audit Tool
Benieuwd hoe het met uw CX-strategie gesteld is? Katherine Lemon, Jon Dome en University of Groningen Business School directeur Peter Verhoef stelden de 10 CX essentials op: een CX Audit Tool, gepubliceerd in Marketing Journal, die identificeert hoe u uw CX-strategie kunt verbeteren. Lees in The Marketing Journal meer over de CX Audit Tool.

Executive course Customer Experience Management
De nieuwe executive course 'Customer Experience Management' van de University of Groningen Business School, Altuïtion en het Customer Insights Center biedt u creatieve inzichten mét een academische twist. Door de unieke combinatie van theorie en praktijk ontwikkelt u in korte tijd een scherpe visie op strategieën in klantbeleving en krijgt u handvatten aangereikt om ook uw organisatie te transformeren in een 9+ organisatie.
- Start: 13 september 2018
- Duur: 6 dagen
- Bel of e-mail ons voor meer informatie
Last modified: | 28 February 2020 11.03 a.m. |
More news
-
02 July 2025
Relinde Weil reappointed as a member of the Supervisory Board UG
The Minister of Education has reappointed Relinde Weil for a second term as a member of the Supervisory Board of the University of Groningen.
-
01 July 2025
Khalaf Alkhalaf elected Alumnus of the Year 2025
Khalaf Alkhalaf has been elected Alumnus of the Year 2025 by the University of Groningen. He has received the award for his commitment to providing good care and guidance to refugees in the Netherlands and the inspiring way in which he shares his...