The CX Audit Tool
Origineel en doeltreffend zijn in uw CX-strategie is tegenwoordig van groot belang. Klanten worden steeds veeleisender en zijn continu op zoek naar een goede beleving. Digitalisering neemt toe en concurrenten uit het speelveld blijven innoveren. Voor grote spelers in competitieve markten is onderscheidend vermogen noodzakelijk. Efficiëntie en flexibiliteit spelen daarbij nog altijd een sleutelrol.
The CX Audit Tool
Benieuwd hoe het met uw CX-strategie gesteld is? Katherine Lemon, Jon Dome en University of Groningen Business School directeur Peter Verhoef stelden de 10 CX essentials op: een CX Audit Tool, gepubliceerd in Marketing Journal, die identificeert hoe u uw CX-strategie kunt verbeteren. Lees in The Marketing Journal meer over de CX Audit Tool.

Executive course Customer Experience Management
De nieuwe executive course 'Customer Experience Management' van de University of Groningen Business School, Altuïtion en het Customer Insights Center biedt u creatieve inzichten mét een academische twist. Door de unieke combinatie van theorie en praktijk ontwikkelt u in korte tijd een scherpe visie op strategieën in klantbeleving en krijgt u handvatten aangereikt om ook uw organisatie te transformeren in een 9+ organisatie.
- Start: 13 september 2018
- Duur: 6 dagen
- Bel of e-mail ons voor meer informatie
Last modified: | 28 February 2020 11.03 a.m. |
More news
-
05 March 2025
Women in Science
The UG celebrates International Women’s Day with a special photo series: Women in Science.
-
16 December 2024
Jouke de Vries: ‘The University will have to be flexible’
2024 was a festive year for the University of Groningen. In this podcast, Jouke de Vries, the chair of the Executive Board, looks back.
-
10 June 2024
Swarming around a skyscraper
Every two weeks, UG Makers puts the spotlight on a researcher who has created something tangible, ranging from homemade measuring equipment for academic research to small or larger products that can change our daily lives. That is how UG...