Deelrapport 1 afgerond
Het eerste deelrapport van dit project is afgerond. In dit rapport staan de resultaten van de reviewstudie overgangen en aansluitingen in het onderwijs. In (inter)nationale literatuur is gekeken wat al bekend is de cognitieve en niet-cognitieve ontwikkeling van leerlingen rondom de po-vo en de vmbo-mbo overgang. In dit rapport is getracht om een overzicht te geven van de factoren die een rol spelen bij deze overgangen en een integrerend model te ontwikkelen. Het model zal als basis fungeren voor de empirische studies naar de po-vo overgang (deelrapport 2) en de vmbo-mbo overgang (deelrapport 3). Het rapport is te vinden onder publicaties.
Laatst gewijzigd: | 20 juni 2024 08:06 |
Meer nieuws
-
02 juli 2025
Relinde Weil herbenoemd als lid van Raad van Toezicht RUG
Het heeft de Minister behaagd Relinde Weil te benoemen voor een tweede termijn als lid van de Raad van Toezicht RUG.
-
01 juli 2025
Khalaf Alkhalaf Alumnus van het Jaar 2025
Khalaf Alkhalaf is verkozen tot Alumnus van het Jaar 2025 van de RUG. Hij krijgt de prijs voor zijn inzet voor een goede opvang en begeleiding van vluchtelingen in Nederland en de inspirerende manier waarop hij zijn ervaringen en kennis deelt met...