Nieuwe Unifocus: Consumenten beïnvloeden, studeren en ondernemen, en een portret van Heymans
25 september 2013
De nieuwe Unifocus, het videomagazine van de RUG, staat online. In deze editie:
- Impulsief kiezen voor gezondheid. Hoe kun je consumenten voor een gezond product laten kiezen?
- Succesvol studeren én ondernemen. RUG-student Jordy Oosterveld stond onlangs in de finale van de landelijke Studenten Ondernemersprijs 2013.
- Gerard Heymans. RUG-hoogleraar Heymans was de grondlegger van de psychologie in Nederland.
In het online videomagazine Unifocus worden wekelijks drie onderwepen belicht die annex zijn met de Rijksuniversiteit Groningen, op het gebied van onderzoek (en samenleving), studentenleven, onderwijs, beleid en internationalisering.
Bekijk de volledige nieuwste Unifocus .
Laatst gewijzigd: | 13 maart 2020 02:15 |
Meer nieuws
-
04 juli 2025
RUG reikt verschillende prijzen uit tijdens Ceremony of Merits
De RUG heeft verschillende prijzen uitgereikt aan excellente onderzoekers en studenten tijdens de Ceremony of Merits op 4 juli 2025.
-
02 juli 2025
Relinde Weil herbenoemd als lid van Raad van Toezicht RUG
Het heeft de Minister behaagd Relinde Weil te benoemen voor een tweede termijn als lid van de Raad van Toezicht RUG.