Nieuwe Unifocus: Consumenten beïnvloeden, studeren en ondernemen, en een portret van Heymans
De nieuwe Unifocus, het videomagazine van de RUG, staat online. In deze editie:
- Impulsief kiezen voor gezondheid. Hoe kun je consumenten voor een gezond product laten kiezen?
- Succesvol studeren én ondernemen. RUG-student Jordy Oosterveld stond onlangs in de finale van de landelijke Studenten Ondernemersprijs 2013.
- Gerard Heymans. RUG-hoogleraar Heymans was de grondlegger van de psychologie in Nederland.
In het online videomagazine Unifocus worden wekelijks drie onderwepen belicht die annex zijn met de Rijksuniversiteit Groningen, op het gebied van onderzoek (en samenleving), studentenleven, onderwijs, beleid en internationalisering.
Bekijk de volledige nieuwste Unifocus .
Laatst gewijzigd: | 11 januari 2018 12:23 |
Meer nieuws
-
12 februari 2019
Eredoctoraten voor Titia de Lange en Philipp Blom
De Rijksuniversiteit Groningen reikt tijdens de lustrumweek in juni 2019 eredoctoraten uit aan prof. dr. Titia de Lange en dr. Philipp Blom. Historicus Blom ontvangt het eredoctoraat op voordracht van prof. dr. Ann-Sophie Lehmann van de Faculteit der...
-
07 februari 2019
Hoogleraar Stynke Castelein wint de Vrouw in de Media Award Groningen
Prof. dr. Stynke Castelein, hoogleraar aan de Rijksuniversiteit Groningen en hoofd onderzoek bij Lentis, ontvangt de Vrouw in de Media Award 2018 Groningen.
-
31 januari 2019
Marc Kramer is RUG Docent van het Jaar 2018
Dr. Marc Kramer van de Faculteit Economie en Bedrijfskunde is gekozen tot Docent van het Jaar 2018.