Skip to ContentSkip to Navigation
Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Nieuwe Unifocus: Consumenten beïnvloeden, studeren en ondernemen, en een portret van Heymans

25 september 2013

De nieuwe Unifocus, het videomagazine van de RUG, staat online. In deze editie:

  • Impulsief kiezen voor gezondheid. Hoe kun je consumenten voor een gezond product laten kiezen?
  • Succesvol studeren én ondernemen. RUG-student Jordy Oosterveld stond onlangs in de finale van de landelijke Studenten Ondernemersprijs 2013.
  • Gerard Heymans. RUG-hoogleraar Heymans was de grondlegger van de psychologie in Nederland.

In het online videomagazine Unifocus worden wekelijks drie onderwepen belicht die annex zijn met de Rijksuniversiteit Groningen, op het gebied van onderzoek (en samenleving), studentenleven, onderwijs, beleid en internationalisering.

Bekijk de volledige nieuwste Unifocus .

Laatst gewijzigd:13 maart 2020 02:15
Deel dit Facebook LinkedIn
View this page in: English

Meer nieuws