Skip to ContentSkip to Navigation
Over onsNieuws en agendaNieuwsberichten

Masterclass Marketing Data Analyse

07 februari 2013

Je komt in aanmerking voor de Masterclass als je voldoet aan onderstaande eisen:

  • Afgestudeerd in de richting van Economie, Bedrijfskunde of Bedrijfseconomie op hbo- of wo-niveau met Marketing en/of Marktonderzoek;
  • Maximaal 2 jaar werkervaring;
  • Ervaring met toegepaste statistiek (in het vakkenpakket);
  • Analytisch, resultaat gedreven en communicatief sterk;
  • Zelfstandig, pragmatisch en gestructureerd;
  • Ambities in de Marketing Data Analyse;
  • Passie voor data en marketing.

Kun je je vinden in het bovenstaande en voldoe je aan het gestelde profiel? Solliciteer dan zo snel mogelijk en voor uiterlijk 1 maart 2013. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Joany Pouw en Elmira van der Schee | 0332582830 | recruitment@cmotions.nl

Om je aan of af te melden voor deze mailinglist klik hier

Maak een vliegende carrièrestart met de Masterclass van Cmotions

Ben je net afgestudeerd of heb je maximaal twee jaar werkervaring en wil je een snelle carrièrestart maken in de wereld van database marketing? Wil je graag instappen op een Marketing Intelligence-functie maar ontbreekt het je aan de gevraagde (werk)ervaring? Dan is de Masterclass Marketing Data Analyse iets voor jou!

Met de Masterclass Marketing Data Analyse word jij door onze specialisten in 6 weken klaargestoomd voor het maken van je eerste carrièrestap. Wij verzorgen niet alleen de kennisintensieve training (inclusief hands-on training op veelgebruikte statistische tools), maar helpen je ook aan een baan bij een gerenommeerde werkgever.

Na de Masterclasstraining ben je klaar om direct in te stappen op een functie als (Marketing) Data Analist, Database Marketeer, Campagne Manager, Listmanager.

De Masterclass start 25 maart aanstaande!

Direct starten in een baan?

Wil jij direct aan de slag bij een werkgever en later instromen in de Masterclass? Neem dan contact op met Cmotions Recruitment voor het bespreken van de mogelijkheden!

Waarom meedoen?

Als deelnemer aan de Masterclass Marketing Data Analyse:

- Volg je gedurende zes weken een intensieve en praktijkgerichte opleiding op het gebied van Marketing Data Analyse;

- Word je opgeleid door de experts in dit vakgebied;

- Krijg je een uitgebreide hands-on training op de veelgebruikte statistische tools SAS en SPSS (o.a. Clementine) en de hulpmiddelen MS Access en SQL;

- Werk je op individueel en groepsniveau aan verschillende cases waarin je de theorie toepast in de praktijk;

- Helpt Cmotions je aan een baan bij een werkgever van naam.

Laatst gewijzigd:23 januari 2018 14:09

Meer nieuws

  • 21 juni 2018

    Grenzeloos lallen met Martijn Wieling op Lowlands Science

    Het is bekend dat alcoholgebruik spraak negatief beïnvloedt, maar hoe zit dat bij het spreken van een vreemde taal? Onderzoek suggereert dat het effect hier juist positief lijkt te zijn. Onduidelijk is echter wat er in de mond gebeurt. Dr. Martijn Wieling...

  • 08 juni 2018

    Waardedaling woningen in aardbevingsgebied tot 2015 gemiddeld 9,3%

    Woningen in het Groningse aardbevingsgebied zijn tot 2015 gemiddeld 9,3% in waarde gedaald. Dat concluderen promovendus Nicolás Durán en hoogleraar Ruimtelijke Econometrie Paul Elhorst van de Rijksuniversiteit Groningen. Zij analyseerden data van de...

  • 06 juni 2018

    RUG op plek 120 in QS ranking

    De Rijksuniversiteit Groningen (RUG) staat dit jaar op plaats 120 in de QS World Top University Rankings 2019. Afgelopen twee jaar stond de RUG opplaats 113 in deze lijst van bijna 1.000 universiteiten wereldwijd. Op nationale schaal is Groningen dit...