Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Positieve beoordelingen deeltijdstudies RUG

16 maart 2012

In de gisteren verschenen Keuzegids Deeltijd & Duaal 2012 wordt de Rijksuniversiteit Groningen met verschillende opleidingen positief beoordeeld. De RUG staat op de derde plaats met alle deeltijdstudies. Theologie staat op de 1e plaats in de categorie wo theologie; godsdienstwetenschappen op de 1e plaats in de categorie religiestudies; wijsbegeerte op de 2e plaats in de categorie wo wijsbegeerte en geschiedenis op een gedeelde 3e plaats in de categorie wo geschiedenis.

De HBO-pedagogiek van de RUG en de Stichting Pedagogisch Onderwijs wordt als beste beoordeeld. Zowel het programma als het vaardighedenonderwijs worden zeer positief beoordeeld door de studenten. Ook zijn ze zeer tevreden over de docenten en de informatievoorziening vanuit de opleiding.

De Keuzegids Deeltijd & Duaal 2012 wordt uitgegeven door het Centrum Hoger Onderwijs Informatie (CHOI): www.keuzegids.nl

Laatst gewijzigd:13 maart 2020 01:51