Pharmaceutical marketing: its effects on drug sales and beyond
Promotie: dhr. E.C. Osinga, 14.45 uur, Doopsgezinde Kerk, Oude Boteringestraat 33, Groningen
Proefschrift: Pharmaceutical marketing: its effects on drug sales and beyond
Promotor(s): prof.dr. P.S.H. Leeflang
Faculteit: Economie en Bedrijfskunde
Laatst gewijzigd: | 13 maart 2020 01:11 |
Meer nieuws
-
28 maart 2024
Research master van FEB krijgt predikaat ‘excellente opleiding’
Het is een van de in totaal zeventien excellente opleidingen aan Nederlandse universiteiten.
-
18 maart 2024
VentureLab North helpt onderzoekers op weg naar succesvolle startups
Het is menig onderzoeker al overkomen. Tijdens het werken vraag je je opeens af: zou dit niet ontzettend nuttig zijn voor de mensen buiten mijn onderzoeksveld? Er zijn allerlei manieren om onderzoeksinzichten te verspreiden. Denk bijvoorbeeld aan...
-
15 maart 2024
Tri Tran receives a British Academy/Leverhulme Small Research Grant
Dr Tri Tran, together with Dr Peng Xu from the University of Essex, received the British Academy/Leverhulme Small Research Grant. The grant of € 11,500 will facilitate research visits and data collection for their research project that explores the...