Pharmaceutical marketing: its effects on drug sales and beyond
Promotie: dhr. E.C. Osinga, 14.45 uur, Doopsgezinde Kerk, Oude Boteringestraat 33, Groningen
Proefschrift: Pharmaceutical marketing: its effects on drug sales and beyond
Promotor(s): prof.dr. P.S.H. Leeflang
Faculteit: Economie en Bedrijfskunde
Laatst gewijzigd: | 13 maart 2020 01:11 |
Meer nieuws
-
01 juli 2025
Khalaf Alkhalaf Alumnus van het Jaar 2025
Khalaf Alkhalaf is verkozen tot Alumnus van het Jaar 2025 van de RUG. Hij krijgt de prijs voor zijn inzet voor een goede opvang en begeleiding van vluchtelingen in Nederland en de inspirerende manier waarop hij zijn ervaringen en kennis deelt met...
-
23 juni 2025
‘Onderwijs staat centraal in mijn loopbaan’ - hoe het Erkennen & Waarderen-programma ruimte geeft aan onderwijstalent
Voor Evelien Croonen, Universitair Docent aan de Faculteit Economie en Bedrijfskunde, betekent het landelijke programma Erkennen & Waarderen een belangrijke verschuiving. Niet alleen onderzoek telt mee voor een loopbaanstap, ook onderwijskwaliteit...