Skip to ContentSkip to Navigation
Over onsNieuws en agendaNieuwsberichten

Pharmaceutical marketing: its effects on drug sales and beyond

20 juni 2011

Promotie: dhr. E.C. Osinga, 14.45 uur, Doopsgezinde Kerk, Oude Boteringestraat 33, Groningen

Proefschrift: Pharmaceutical marketing: its effects on drug sales and beyond

Promotor(s): prof.dr. P.S.H. Leeflang

Faculteit: Economie en Bedrijfskunde

 

Laatst gewijzigd:15 september 2017 15:41

Meer nieuws

  • 17 oktober 2018

    Onderling contact tussen patiënten via social media leidt tot betere relatie met zorgverlener

    Chronisch zieken hebben baat bij online medisch advies van andere patiënten via bijvoorbeeld een Facebookgroep. Onderling contact tussen patiënten via social media heeft namelijk vaak een positief effect op de relatie tussen patiënt en zorgverlener...

  • 16 oktober 2018

    Digital Society Conferentie Nederlandse universiteiten

    De digitale informatietechnologie dringt steeds dieper door in onze samenleving. Daarom organiseren de veertien Nederlandse universiteiten, verenigd in de VSNU, op dinsdag 27 november de internationale Digital Society Conference in de Rijtuigenloods...

  • 09 oktober 2018

    Wat de wereld écht moet weten over leiderschap

    ‘Weet jij hoe vaak organisaties een verkeerde leider selecteren?’, vraagt Janka Stoker. ‘Volgens recent onderzoek van Gallup gebeurt dat in maar liefst 82% van de gevallen! Deze leiders werden vaak gekozen omdat ze toevallig uitblonken in hun vorige,...