Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Mastervoorlichting 24 november

24 november 2010

Mastervoorlichting 24 november

Kom naar de mastervoorlichting op woensdag 24 november bij de faculteit voor Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschap.

Volgens hoogleraren biedt de RUG één van de beste masteropleidingen Godgeleerdheid van het land. Dat is gebleken uit de jaarlijkse Elsevierenquête.

Je kunt kennis maken met de volgende masteropleidingen:

• Theologie
  • Godsdienstwetenschap
  • Geestelijke Verzorging
  • Research master

Studie-adviseurs en docenten geven in twee ronden informatie over de inhoud van het programma. Studenten vertellen over hun eigen ervaringen. Er is alle gelegenheid tot het stellen van vragen.

De mastervoorlichting is laagdrempelig. Na opgave bij de faculteit kunje zelf bepalen welke ronde je wilt bijwonen en of je met één of meer masterprogramma’s wilt kennismaken.

Tot slot is er gelegenheid om nog even informeel na te praten met een broodje en soep.

Bekijk het programma en opgave

Laatst gewijzigd:23 juni 2023 10:35