Nieuwe blog prof. dr. Peter Verhoef: ‘Youp van ’t Hek en de realiteit van de endogene klant’

"Bedrijven zullen moeten leren om op de juiste manier te reageren op allerlei gedeelde negatieve ervaringen op het internet. Dat dat echter niet altijd even eenvoudig is, blijkt uit de ervaringen van T-Mobile met Youp van ’t Hek," schrijft hoogleraar marketing Peter Verhoef in zijn nieuwe blog.
Laatst gewijzigd: | 31 januari 2018 11:54 |
Meer nieuws
-
14 oktober 2025
Grant for large multidisciplinary project Add-reAM
Dirk Pieter van Donk has received a grant for a fully financed PhD-position as part of a large multidisciplinary project Add-reAM (Advancing Dutch Circular Economy through Additive Manufacturing: Strategies for Repair and Remanufacturing using AM.
-
26 september 2025
Sporten en bewegen verlaagt zorgkosten
Onderzoekers van Rijksuniversiteit Groningen (RUG) hebben voor de gemeenten Rotterdam en Amsterdam onderzoek gedaan naar de relatie tussen ‘sporten en bewegen’ en zorgkosten. De resultaten uit het onderzoek “De relatie tussen sport en bewegen en...
-
20 augustus 2025
Nieuw bij UGBS: Marc Broekema benoemd tot hoogleraar Corporate Valuation, M&A en Restructuring
Broekema zal een sleutelrol vervullen in het Executive Programme in Corporate Restructuring en in de Executive Master of M&A and Valuation van UGBS.