Nieuwe blog prof. dr. Peter Verhoef: ‘Youp van ’t Hek en de realiteit van de endogene klant’
"Bedrijven zullen moeten leren om op de juiste manier te reageren op allerlei gedeelde negatieve ervaringen op het internet. Dat dat echter niet altijd even eenvoudig is, blijkt uit de ervaringen van T-Mobile met Youp van ’t Hek," schrijft hoogleraar marketing Peter Verhoef in zijn nieuwe blog.
Laatst gewijzigd: | 31 januari 2018 11:54 |
Meer nieuws
-
19 april 2024
Nieuwe scriptieprijs voor masterstudenten Economie en Bedrijfskunde
Hoe kunnen we economie en bedrijfskunde studenten prikkelen om in hun masterscriptie aandacht te besteden aan belangrijke maatschappelijke uitdagingen? De 14 Nederlandse faculteiten economie en bedrijfskunde, verenigd in het Decanenberaad Economie...
-
18 april 2024
Ward Romeijnders appointed as Professor of Optimization under Uncertainty
The Faculty of Economics and Business is pleased to announce that Ward Romeijnders has been appointed as Professor of Optimization under Uncertainty. The chair is situated within the Department of Operations.
-
12 april 2024
Oratie Corine Noordhoff: Future ready retail
Tijdens haar oratie zal Corine Noordhoff inzichten verschaffen in de fundamentele elementen om te overleven en je bedrijf aan te passen in de retailsector. Noordhoffs oratie vindt plaats op vrijdag 19 april 2024, 16:15 – 17:00, in de aula van het...