Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Vrijdag 4 juni 2010: Housewarming Festival

27 april 2010

De afgelopen jaren zijn de gebouwen op het Zernikecomplex opgeknapt. Dat heeft soms voor overlast gezorgd, maar het eindresultaat mag er zijn. Reden genoeg voor de faculteit om voor haar medewerkers, studenten en alumni een Housewarming Festival te organiseren op vrijdag 4 juni 2010. Het festival begint om 16.30 en vindt plaats in en rondom het Zernike complex.

Medewerkers, studenten en alumni: Laat u verrassen door de stand-up comedy van Boom Chicago, geniet van DWDD-huisband Rigby of leer van Ronald Giphart een column schrijven.

Bewijs met een afdelingsteam dat u slimmer bent dan de rest van de bewoners van het gebouw tijdens de Pub Quiz, of win een seizoenskaart voor FC Groningen door mee te doen aan onze WK-poule.

Haal een drankje aan de bar en luister naar het nieuwste lokale talent tijdens de huiskamerconcerten of dans aan de waterkant op de deuntjes van Wipneus&Pim.

Alle FEB medewerkers, alumni en studenten zijn uitgenodigd, en de toegang is gratis maar aanmelden via de site is verplicht. De deadline voor aanmelden is verlengd tot 12 mei.

Laatst gewijzigd:25 oktober 2019 11:07