Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Alumnus Strategy & Innovation 2e bij prijsvraag van Microsoft

16 december 2008

Erik Kruijer, oud student Strategy & Innovation van de FEB heeft de 2e prijs gewonnen bij een prijsvraag van Microsoft en Surfspot die uitgeschreven is op de website van Battle of Concepts.

Battle of Concepts (www.battleofconcepts.nl) is een online platform waar organisaties vraagstukken kunnen plaatsen, variërend van nieuwe ideeën voor een marketingcampagne tot oplossingen voor technische en maatschappelijke vraagstukken. Deze worden opgelost door HBO- en WO-studenten en young professionals tot en met dertig jaar.

Erik Kruijer had volgens de jury van Microsoft één van de beste ideeën op het vraagstuk 'Bedenk een marketing actie waardoor studenten laptops met Microsoft Student Suite kopen via SURFSPOT.NL.' In totaal werden er 61 concepten ingezonden.

De jury beloonde het concept ‘Investeer in jezelf, met een ROI van 100%’ van Kruijer met de 2e prijs en een geldbedrag van 750,- euro. Erik staat door zijn goede prestatie op de 3e plek op de ranking van studenten en Young Professionals. In oktober won Kruijer ook al de tweede prijs bij een prijsvraag van de Rabobank via Battle of Concepts. Deze battle draaide om ‘Bedenk een serious game voor de Rabobank’

Rijksuniversiteit Groningen in top 4
Na meer dan een jaar ‘Battlen’ staat de Rijksuniversiteit Groningen op de vierde plaats in de ranking van onderwijsinstellingen met meest innovatieve studenten van Battle of Concepts. Naast Erik heeft de Rijksuniversiteit Groningen deze vierde plaats te danken aan 17 andere succesvolle deelnemers van de Rijksuniversiteit Groningen.

Laatst gewijzigd:31 januari 2018 11:52