Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Faculteit begint het collegejaar 2008-2009 met 53 (54) nieuwe studenten

22 september 2008
Kerkredactie

GRONINGEN - De faculteit godgeleerdheid en godsdienstwetenschap van de Rijksuniversiteit Groningen start dit jaar met 54 nieuwe studenten.

Dat meldt de decaan van de faculteit, prof. dr. G.H. van Kooten.

In totaal starten 13 studenten met de studierichting godgeleerdheid, 33 studenten met de opleiding godsdienstwetenschap en 7 studenten met de opleiding geestelijke verzorging.

De driejarige theologische bacheloropleiding in Groningen biedt rechtstreeks toegang tot de kerkelijke opleiding van de Protestantse Theologische Universiteit (PThU). In aansluiting op de bachelor kunnen de Groningse theologiestudenten kiezen voor een driejarige predikantsmaster aan de PThU of voor een verkorte tweejarige predikantsmaster.

N.B. 53 (54) nieuwe studenten

Prof.dr. Geurt Henk van Kooten vertelde dat niet in het artikel staat vermeld dat nog 1 student is ingestroomd in de Research Master!

Laatst gewijzigd:28 juli 2023 23:02