Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Beeldverslag 'Leadership Panel' met Jeroen van der Veer (CEO Shell)

21 februari 2008
Leadership Panel

De Faculteit Economie en Bedrijfskunde en de Economische en Bedrijfskundige Faculteitsvereniging organiseren twee tot drie keer per jaar een 'Leadership Panel'. Daarbij wordt er een topspreker uit het bedrijfsleven of de politiek uitgenodigd om te komen spreken voor studenten en medewerkers over leiderschap en een economisch en/of bedrijfskundig thema.

Deze week was er een Leadership Panel met als titel: “Hoe onderhandel je met Russen en oliesjeiks? De CEO van Shell vertelt over zaken doen in de energie business.”
Spreker was ir. drs. Jeroen van der Veer, de Chief Executive Royal Dutch Shell plc, die tevens door FEM Business Magazine is uitgeroepen tot de Machtigste Bestuurder van Nederland van 2007.

Videoverslag van de presentatie van Van der Veer .

Laatst gewijzigd:21 juli 2023 11:43