Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Promotie: 'Strategieën en organisatievormen van Turkse banken'

02 november 2006

Het onderzoek van Binnur Kibriscikli-Özçandarli bevat een analyse van vraagstukken over organisatiestructuur en organisatieverandering in de bankwereld. Het empirisch gedeelte van het onderzoek richt zich met name op de strategieën en organisatievormen van Turkse commerciële banken nu en in het verleden.

CV
Binnur Kibriscikli-Özçandarli (Turkije, 1967) studeerde bedrijfskunde (MBA) aan de University of North Carolina. Het onderzoek werd uitgevoerd bij de onderzoekschool SOM. Ze promoveert op 13 november 2006 om 13.15 uur tot doctor in de bedrijfskunde bij prof.dr. A. Sorge en prof.dr. B Üsdiken. De titel van het proefschrift luidt: The paradox of isomorphic changes and strategic differentiation in Turkish banking.

Laatst gewijzigd:31 januari 2018 11:50