Jantina Tammes School of Digital Society, Technology and AI Over

Public engagement

Kunstmatige intelligentie, robotica en andere thema's van de JTS spelen een steeds grotere rol in de samenleving. Velen zijn nieuwsgierig naar deze ontwikkelingen en de voor- of nadelen ervan, anderen in de samenleving zetten grote vraagtekens bij deze ontwikkelingen.

De JTS wil een rol spelen bij het beantwoorden van deze vragen en zal het publiek betrekken bij de nieuwe ontwikkelingen en het onderzoek op schoolgerelateerde gebieden.

De JTS werkt samen met andere organisaties zoals de Universiteit van het Noorden, Studium Generale, de andere Schools en de provinciale en gemeentelijke overheid.

De JTS richt zich bij deze activiteiten op een dwarsdoorsnede van de samenleving, zowel in de regio als daarbuiten, van digibeet tot gamer en van scholier tot professor. Deze activiteiten kunnen zich ontwikkelen van netwerk- en pitchevenementen tot het opzetten van trainingen in digitalisering.

Laatst gewijzigd:23 november 2023 15:22