Over ons Faculteit Religie, Cultuur en Maatschappij Agenda

Online Open Dag Theologie

Wanneer:wo 02-02-2022 16:00 - 17:00
Waar:Online via Blackboard Collaborate

Weet jij al wat je na je eindexamen gaat studeren? Ben je geïnteresseerd in sociologie, psychologie, filosofie, antropologie, taal, geschiedenis of kunst? Bij een studie Theologie krijg je het allemaal! Meer weten? Kom dan naar onze online open dag!

Theologie iets voor jou?

Bij Theologie in Groningen bestuderen we het jodendom, christendom en islam en de manier waarop deze godsdiensten – in onderlinge interactie – de huidige wereld vorm hebben gegeven. Je leert wat mensen geloven en welke betekenis dit voor hen in hun dagelijks leven heeft. Theologie gaat over mensen. Wat hen drijft, wat hen beweegt. De relatie tussen religies, cultuur en samenleving staat in Groningen centraal.

Open Dag

Tijdens de open dag vertelt studieadviseur Kees van den Ende je graag meer over de inhoud van de opleiding. En studenten Carolien de Jong en Daniel Bos delen hun ervaringen als student met jou. Waarom hebben zij gekozen voor Theologie in Groningen? Uiteraard is er verder voldoende ruimte om vragen te stellen over de opleiding en studeren aan de RUG.

Open Dag Theologie