Over ons Faculteit Religie, Cultuur en Maatschappij Agenda

Mastervoorlichting Theologie en Religiewetenschappen

Wanneer:vr 26-11-2021 16:00 - 20:00
Waar:Gewijzigd: online

De Faculteit Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschap organiseert op 26 november 2021 een ONLINE informatiebijeenkomst om al haar masteropleidingen te presenteren.

Dit evenement is bedoeld voor studenten uit het buitenland en andere universiteiten in Nederland die geïnteresseerd zijn om naar de Rijksuniversiteit Groningen te komen, maar ook voor studenten die al aan de Rijksuniversiteit Groningen verbonden zijn. Een mooie gelegenheid om je toekomstige medestudenten en docenten te ontmoeten!

Opleidingen

De faculteit Godgeleerdheid en Godsdienstwetenschap biedt de volgende masterprogramma's aan:

Programma

Per track van de eenjarige opleiding Theology and Religious Studies kun je een online ronde volgen met informatie over de opleiding en praten met masterstudenten en onze studieadviseurs.

16.15 - 17.00 17.15 - 18.00 18.15 - 19.00 19.15 - 20.00
Postmaster LVHO (NL)
Theology and Religious Studies (Research) Theology and Religious Studies (Research) Religion and Cultural Heritage Religion and Cultural Heritage
Religion and Pluralism, Ancient and Modern Werk en Zingeving (NL)

Religion, Health and Wellbeing: Ethics and Diversity Religion, Health and Wellbeing: Geestelijke verzorging (NL)
Religion, Conflict and Globalization Religion, Conflict and Globalization

De voorlichting is in het Engels, tenzij anders aangegeven.

Contact

Kun je er niet bij zijn en heb je vragen over de opleiding, dan kun je ook contact opnemen met een van onze masterambassadeurs.
Of kom een dag meelopen met colleges met een van onze studenten.