Over ons Campus Fryslân

RUG Docent van het Jaar 2019

29 januari 2020

Vandaag streden elf docenten van de Rijksuniversiteit Groningen voor de titel Docent van het Jaar 2019 in de Aula van het Academiegebouw. Dit jaar werd de titel toegekend aan Berend Roorda van de Faculteit Rechtsgeleerdheid.

De genomineerde docenten gaven vanmiddag elk een kort college van ongeveer 10 minuten. Aan het eind van de middag maakte de jury de Docent van het Jaar 2019 bekend. De winnaar ontvangt € 5.000, beschikbaar gesteld door het COWOG-fonds, een kunstwerk en een uitnodiging voor het ontwikkelen en verzorgen van een onderwijsmodule voor het Honours College. De twee runners-up ontvangen elk € 2.500.

De Extended Board van Campus Fryslân nomineerde dr. Thomas Long voor de prestigieuze prijs. Thomas Long is asssistant professor in Sustainable Entrepreneurship bij Campus Fryslân.

Ukrant maakte een mooie rapportage en video van de genomineerden.

Dr. Thomas Long tijdens zijn lezing in het Academiegebouw
Laatst gewijzigd:29 januari 2020 17:39