YAN Summer Journey

Wanneer:do 24-06-2021 19:00 - 21:30
Waar:Verschillende locaties in Nederland

Met veel plezier nodigen wij je uit voor de YAN Summer Journey op donderdagavond 24 juni: een spannende sportieve wandelspeurtocht in je eigen omgeving, waarbij je samen met oud-studiegenoten van de Rijksuniversiteit Groningen allerlei creatieve opdrachten gaat uitvoeren. Opdrachten die niet alleen leuk zijn om te doen, maar waarmee je ook nog een prijs kunt winnen.

Wij zullen op basis van postcode en plaats de teams samenstellen. Mocht er geen teamgenoot in je buurt wonen, dan kun je de Journey individueel lopen, maar online met je team overleggen en samen de opdrachten maken. De maximale groepsomvang is afhankelijk van de dan geldende COVID-19 regels.

Wist je dat:
-  een half uurtje wandelen per dag goed is voor je hart, longen, spieren en botten en bovendien leidt tot een lager cholesterolgehalte en bloeddruk?
- door te wandelen je je blij en ontspannen gaat voelen, doordat ‘geluksstofjes’ zoals endorfine en serotonine vrijkomen.
- wandelen je linker- en rechterhersenhelft flink stimuleert en je op creatieve ideeën brengt. Iets wat je tijdens de uitvoering van de opdrachten kunt testen?

19.00 u Start wandeling met opdrachten
21.00 u Plenaire online afsluiting en bekendmaking van de winnaar