Wil je een loopbaan in Noord-Nederland? Doe mee aan het RUG CareerCafé

Wanneer:do 22-04-2021 19:40 - 21:30
Waar:Online

Zoek je een baan of stage in Noord-Nederland? Meld je dan aan via eventbrite voor het online RUG CareerCafé op 22 april 2021. In kleine groepjes kun je dan je loopbaanvragen stellen aan jonge RUG-afgestudeerden, die hun loopbaan zijn gestart in Noord-Nederland. Zij geven je graag tips om een baan te vinden die bij je past. Ontmoet deze alumni en vraag ze alles wat je wilt weten over een carrière in Noord-Nederland.

Praktische informatie

Meld je aan voor 15 april via eventbrite . Je ontvangt dan een e-mail op basis waarvan je twee sessies met alumni kunt kiezen volgens het ‘wie het eerst komt wie het eerst maalt’ principe. Wacht niet te lang en kom in contact met je favoriete alumni.

Datum: 22 april 2021, 19:40 - 21:30 uur
Locatie: online

Het CareerCafé wordt georganiseerd door het Young Alumni Network (YAN) van de RUG in samenwerking met de afdeling alumnirelaties en fondsenwerving.

Career Café