Alumnikring Den Haag-Rotterdam in gesprek met minister Stef Blok

Wanneer:ma 07-09-2020 17:00 - 20:00
Waar:Beeld en geluid Den Haag

Meld je aan voor deze exclusieve ontmoeting met Stef Blok, minister van Buitenlandse Zaken bij Beeld en Geluid in Den Haag. Blok is één van de drie bewindslieden die bij de RUG heeft gestudeerd en na Van Veldhoven nu te gast is bij de alumnikring Den Haag-Rotterdam. Deze ontmoeting vindt plaats in een gemoedelijke sfeer. Het is een ontmoeting waarin Stef Blok terugblikt op zijn studietijd in Groningen en met de aanwezigen van gedachten wil wisselen over multilateralisme. Maar het is vooral een ontmoeting waarbij jij vragen aan Stef Blok kan stellen. Meld je dus z.s.m. aan en ga in gesprek met de minister en oud-studiegenoten.

Entree voor deze coronaproofbijeenkomst bedraagt €30; donateurs met een 5-jarige schenkingsovereenkomst hebben gratis toegang, maar moeten zich wel registreren. Naast een ontmoeting met de minister, krijg je natuurlijk ook een hapje en een drankje aangeboden. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Deadline is 31 augustus.

17.00 uur Ontvangst
17.30 uur Opening en Welkomstwoord, voorzitter Jouke de Vries
In gesprek met Stef Blok, minister van Buitenlandse Zaken. Voorzitter Stef Kranendijk,
19.00 uur Drankjes en hapjes