Alumni Over alumni

Vriendschappen voor jaren

In 2003 begon ik met studeren in Groningen en na een korte periode in louche hostels, kwam ik terecht op mijn eerste kamer in Groningen; in de blauwe Selwerd flat. Al snel was er contact met Mark, Alex', Bram en Mark. Ik bleef er net een jaar wonen, maar vertrok toen meer naar het centrum. Desalniettemin hebben we toen, met die groep, snel een band opgebouwd waar we nu nog steeds op kunnen bouwen.
Dik 15 jaar verder en straks zijn we (als het allemaal goed gaat) allemaal vader.

We zien elkaar als groep nog ongeveer twee keer per jaar, drinken dan een drankje, doen wat actiefs, spelen een spel en kijken altijd even terug op die tijd, de feesten, de bijzondere avonden / nachten, de brakke ochtenden, maar ook zeker de tijden van het harde studeren, het gezamenlijk eten en het samen sporten. Daarnaast roddelen we natuurlijk ook altijd even... hoe zou het nou met die.. zijn en met die? Zou die er nog steeds wonen...? Zo verlopen de avonden altijd snel en soms nog tot net iets te laat...
Selwerd; gefeliciteerd! We hopen dat in die flats nog steeds mooie vriendschappen worden gesloten die vele jaren zullen blijven bestaan!
Tim Luursema, MA Business Administration 2010
Laatst gewijzigd:09 oktober 2019 12:38