Over ons Profiel Feiten en cijfers Duurzaamheid Wat kun jij doen? Green Office Ambassador worden

Gemeenschap

Als Green Office Ambassador ben je onderdeel van de duurzame gemeenschap van de RUG. Je blijft op de hoogte van wat er gebeurt bij de Green Office en op andere Green Office Ambassades via een nieuwsbrief, en onze Nestor en Facebook groep. Op de Nestor pagina vind je alle belangrijke informatie over het ambassadeursprogramma. Om het zijn van een Ambassador nog leuker te maken zullen we ook trainingssessies, workshops en sociale bijeenkomsten organiseren.

Overzicht ambassadeursteams per faculteit
Op het moment zijn er 10 actieve Ambassades:

• Green Office Ambassade van Rechten
  • Green Office Ambassade van Letteren
  • Green Office Ambassade van Economie en Bedrijfskunde & Ruimtelijke Wetenschappen
  • Green Office Ambassade van Gedrags- en Maatschappijwetenschappen
  • Green Office Ambassade van Science and Engineering
  • Green Office Ambassade van Medische Wetenschappen
  • Green Office Ambassade van Campus Fryslân
  • Green Office Ambassade van University College Groningen
  • Green Office Ambassade van het Center for Information Technology
  • Green Office Ambassade van Wijsbegeerte

Een aantal van deze Ambassades zijn onlangs begonnen. Als je faculteit niet op de lijst staat, kun je je nog steeds aanmelden als ambassadeur. Schrijf je in en wij gaan je helpen een Ambassade op te zetten!

Laatst gewijzigd:19 januari 2021 16:35