Over ons Organisatie University Services

9712 EA Groningen

Website I Shop

E: universiteitswinkel@rug.nl

U kunt uw bestellingen plaatsen via de webshop of via mail.

Bij de Ishop kunt u terecht voor merchandise met het logo van de Rijksuniversiteit Groningen. We kunnen in overleg ook op maat gemaakte en bedrukte goodiebags maken of u ondersteunen bij uw RUG evenementen.

Openingstijden:
Zondag en maandag gesloten
Dinsdag tm vrijdag: 10.00-17.00
Zaterdag 13.00-17.00

Team I Shop

In de I Shop kunt u terecht voor de enige echte Rijksuniversiteit Groningen merchandise. Ons beleid is om duurzame producten te leveren met het logo van de RUG.

Bij ons kunt u terecht voor t-shirts, sweaters, Doppers, en aardewerk van Royal Goedewaagen.

Ook kunnen wij u helpen bij evenementen op de universiteit, bijvoorbeeld door geschenken voor sprekers te verzorgen, maar ook de tasjes, notitieblokjes en pennen voor goodiebags kunt u bij ons bestellen. Of gepersonaliseerde merchandise voor een evenement op een faculteit of dienst binnen de Rijksuniversiteit Groningen.

Voor vrijblijvend advies kunt ons bereiken op:
E: universiteitswinkel rug.nl

Laatst gewijzigd:17 januari 2024 15:10