Over ons Werken bij de RUG Daarom werk je bij de RUG YoungRUG YoungRUG lidmaatschap

YoungRUG lidmaatschap

Actieve leden komen één keer per maand bij elkaar tijdens de ALV (Actieve Leden Vergadering). In deze vergadering worden updates over aankomende evenementen gegeven, gebeurtenissen uit het verleden geëvalueerd en andere relevante onderwerpen, gebeurtenissen en situaties besproken.

Daarnaast organiseren actieve leden van YoungRUG activiteiten. Deze activiteiten zijn toegankelijk voor alle young (support) professionals van de RUG. YoungRUG streeft naar een diverse groep actieve leden die bestaat uit zo'n 12 tot 15 actieve leden van verschillende faculteiten en diensten. Bij behoefte aan een nieuw actief lid doet de YoungRUG een oproep voor actieve leden. De minimale looptijd voor een actief lid is 1 jaar en er is geen maximale looptijd.

Actieve leden doen hun werk voor YoungRUG tijdens werktijd. De geschatte tijd die een actief lid aan YoungRUG-gerelateerd werk besteedt, is 4-8 uur per maand.

HR adviseur

Een senior en ervaren HR-manager is de adviseur van het bestuur van YoungRUG. De HR-adviseur fungeert als sparringpartner. In kwartaalvergaderingen bespreken het bestuur en de HR-adviseur de stand van zaken, vragen en het budget.

Laatst gewijzigd:09 mei 2023 16:39