Over ons Profiel Feiten en cijfers Duurzaamheid

Dag van Participatief Actieonderzoek

Wanneer:do 12-04-2018
Waar:Het Paleis, Groningen

Op 12 april 2018 organiseren de Wetenschapswinkels van de Rijksuniversiteit Groningen de Dag van Participatief Actieonderzoek. Onderzoekers, docenten, studenten en maatschappelijke organisaties maken kennis met actieonderzoek en andere vormen van participatief onderzoek. Ook verdiepen bezoekers zich verder in het onderwerp door lezingen en workshops bij te wonen. De dag vindt plaats in Het Paleis te Groningen.

Op de Dag van Participatief Actieonderzoek belichten actieonderzoekers de theoretische en historische achtergronden van deze onderzoeksmethodiek, presenteren andere onderzoekers hun participatieve onderzoeksprojecten en kun je je als bezoeker laten inspireren door zelf deel te nemen aan een reeks informatieve en inspirerende workshops.

Onderzoekers of medewerkers van maatschappelijke organisaties betalen voor de gehele dag €20,00. Studenten betalen €10,00. Geïnteresseerd? Stuur dan een bericht naar v.hazelhoff@rug.nl. Meer informatie, ook over inschrijvingen, kunt u vinden op de webpagina van de Dag van Participatief Actieonderzoek.

Samenwerken