Over ons Profiel Feiten en cijfers Duurzaamheid

Green Student Bootcamp Challenge

Wanneer:vr 10-05-2019
Waar:Groningen, Nederland

Ga in mei en juni op duurzame tour door Nederland om groene pioniers te ontmoeten, te leren over technologieën vanuit de natuur, om leuke tips te krijgen om je eigen eten te kweken en om gezond eten te koken. Hierna weet jij hoe je een positieve impact kan maken op jouw omgeving, heb je een beter idee van de stad van de toekomst en krijg je leuke technieken om in de natuur te relaxen.

Deze activiteiten worden in verschillende plaatsen georganiseerd, dus deze challenge is gegarandeerd een leuke ervaring! De challenge begint in Amsterdam op vrijdag 3 mei, en daarna worden de steden Groningen, Utrecht, Rotterdam, Amsterdam en Delft bezocht.
Als jij graag wil meedoen met het gehele programma, kun je een mail sturen naar de Green Living Lab: gsbc greenlivinglab.org. De deadline daarvoor is 22 April. Voor de sessie in Groningen kun je een kijkje nemen op ons Facebook evenement: Green Student Bootcamp Challenge at University of Groningen