Over ons Beleid en strategie De roadmap naar data-autonomie Over het project

Het projectteam

Mr. Dr. O.J. Gstrein

Directeur van de bacheloropleiding Data Science and Society en universitair docent bij de opleiding Governance and Innovation van de Campus Fryslân. Hij is ambassadeur van het data-autonomie-initiatief. Zijn wetenschappelijke werk en passie zijn gewijd aan het overkoepelende thema ‘Menselijke waardigheid in het digitale tijdperk’.

Prof.dr. R.P. Stolk

Directeur van het Centrum voor Informatietechnologie van de Rijksuniversiteit Groningen. Hij heeft dit project samen met Oskar Gstrein geïnitieerd en maakt ook deel uit van de stuurgroep.

Kristien Piersma

Communicatieadviseur bij het Centrum voor Informatie Technologie van de Rijksuniversiteit Groningen. Kristien helpt bij de communicatie over en de voorlichting van het project.

Jos Stoepker

Projectmanager bij het Centrum voor Informatie Technologie van de Rijksuniversiteit Groningen. Jos is betrokken bij de coördinatie van enkele projectactiviteiten.

Laatst gewijzigd:22 maart 2024 13:42