Over ons Organisatie University Services

University Services

Duurzame en actieve omgeving

University Services is een organisatie met ruim 900 vaste medewerkers en in totaal ruim 1250 medewerkers. Wij maken ons sterk voor een bruisende, inspirerende, duurzame en actieve academische omgeving waar studenten en medewerkers zich kunnen ontwikkelen en worden uitgedaagd.

Faciliteren en ondersteunen

University Services ondersteunt onderwijs, onderzoek en bedrijfsvoering, zowel proactief als op verzoek. Een greep uit ons werk:

• Bouw, beheer en onderhoud vastgoed
  • Studentenadministratie
  • Ondersteunen College van Bestuur
  • Interne en externe communicatie
  • Human Resources en Arbo-gerelateerd werk

We vervullen met trots een belangrijke rol binnen de RUG als faciliterende, ondersteunende en adviserende dienst.

Samenwerking en strategie

We bieden medewerkers, studenten en anderen één plek waar ze met vragen terechtkunnen. Daarnaast werken we nauw samen met faculteiten en andere diensten om hen zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Zo faciliteren we hoogwaardig onderwijs en onderzoek met het Strategisch Plan van de RUG als uitgangspunt.

Organisatiestructuur

University Services bestaat uit vijf clusters en twee stafafdelingen met elk hun eigen taken en subafdelingen:

• Onderwijs & Studenten
  • Onderzoek & Impact
  • Financiën & Inkoop
  • HR & Health
  • Campus & Community

De stafafdelingen zijn:

• Bestuurlijke & Juridische Zaken
  • Corporate & Internationale Zaken

De clusters worden geleid door clusterdirecteuren, de stafafdelingen vallen onder de directie van University Services. Samen ondersteunen zij onderwijs, onderzoek en bedrijfsvoering op een professionele, proactieve en samenhangende manier.

Organogram University Services

Directie University Services

University Services wordt geleid door een tweehoofdige directie: een algemeen directeur en een adjunct-directeur.

Directie

dr. S.E.A. (Stephan) van Galen,
Algemeen directeur
Management-assistent: Margrieta Mentink

drs. M.T.J. (Marion) Stolp,
Adjunct-directeur
Management-assistent: Wilna Poel

De professionals van University Services zijn er voor medewerkers en studenten. De RUG is een topuniversiteit, en die maken we samen!-- Stephan van Galen & Marion Stolp

Wil je meer weten over ons werk en op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen? Volg ons op LinkedIn!

Laatst gewijzigd:13 november 2023 11:17